Om att ha drömmar.

I mina anteckningar på telefonen har jag en lista där drömmarna samlas. I den ordningen som jag kom ihåg dem. En del av de har en bock vid sidan av sig. Andra känns väldigt långt borta. Det är väldigt olika nivå på sakerna som jag vill uppleva, det känns också som att det är lite av charmen. 


Min lista har blivit fylld av ganska många saker som inte kommer förändra mitt liv särskilt mycket men som känns som en rolig sak. Andra känns sjukt långt borta.

4. Använda systemkameran minst en gång om dagen i ett år
9. Gå på kinesiska muren 
10. Skriva en bok
11. Sova på ishotellet i Jukkasjärvi 
13. Ge blod
15. Springa en mil
17. Köra på Autobahn
27. Äta på en resturang som är med i Guide Michelin
30. Åka i en polisbil
34. Hångla i regn
36. Äga en grön bubbla
40. Leva utan mobiltelefon i en vecka
44. Lära mig vissla
45. Ta foton i en fotoautomat
47. Skjuta med en pistol
48. Leka kurragömma på IKEA
49. Flyga i första klass
50. Färga håret brunt
55. Arrangera en fest för minst 100 personer
60. Dricka öl på fem olika ställen samma kväll

Kommentera här: