Full av energi och D-vitamin.

Min blogg är inte direkt aktiv just nu. Beror väl på att det närmar sig sommar och att det är full fart med annat. Ursäkter finns väl i massor, som vanligt.

I onsdags åkte vi i ungdomsgruppen ut till Frida i Drøbak. Det var supermysigt och bilder kommer när jag får de ut från kameran. Tror inte jag kan det på datorn som är hemma. Och på tal om hemma så är jag i Sverige även denna helge, ett himla rännande hit och dit. Det är styrelsemöte på måndagkväll så då får jag se till att vara på plats. Ikväll ska jag hem till Diana, äta god mat och sen går vi väl ut och ser om det är någon fart ute på stan. Det är ju ändå löningshelg och fint väder. Sommartider hej, hej!

Värmen har tagit sitt grepp och jag är supernöjd med att jobba på dagis och kunna vara ute mycket. Mer sol och värme till folket. Sommarens försmak har även fastnat i min kamera och jag har fotat i solen idag.

Kommentera här: