Vad är med tjejer och bara beställa de utan socker?

Det är skönt med helg. Efter en snabbvisit på min gamla skola i fredags för att få diverse europa-filmer och studentbilder så begav jag mej till Karlstad för en dag på stan. Slutade med att Sandra och jag sju timmar senare åkte hem. Lite fattigare, lite tröttare men glada åt varandras sällskap. Sen spenderades kvällen först hemma hos Diana med gästspel av Andreas som jag inte sett på hur länge som helst. Skoj! Och sen gick vi till score och hängde där resten av kvällen.

Efter att ha spenderat lördagen till viss del hos Sandra, sängen var skön till exempel, så gick jag hem och spendera lite tid med familjen. De ska ju, även dem, få sin del av mej nu när vi inte ses så ofta. Men tiden gick fort och jag åkte in till stan för att umgås med Johanna. Jag körde bil in och det var konstigt, har inte gjort det på säkert fyra månader men det gick så bra så. Johannas och min kväll som skulle handla om film blev en kväll på score istället. Lite hockey och dryck är inga fel. Sandra joinade för att underhålla mej när Johanna skulle gå till Victor. Snällt! Den roligaste visiten bjöd Anna på. Det var kul att se Robin också men att träffa Anna ligger på en lite annan nivå. En av de jag saknar allra mest när jag inte är hemma. Och snart ska hon åka och bli militär. Det ni, värsta tuffa bruden som ska göra lumpen. Och då blir det inte till att se henne så ofta. Får planera hennes helger hemma med mina!

Väskan och högen med kläder kallar på mej nu för att packa i ordning för Oslo-färd. Helgen kan sammanfattas; sådär skönt social och trevlig som jag vill ha det runt mina vänner. Wunderbart!

Kommentarer:

1 johanna:

Tack för cidrarna och kvällen :) Förlåt för att mitt victor sug tog över :O Hugelito :D

Kommentera här: