Konfigurerar gre eller pdl.

Otroligt hur mycket som laddas ner/laddas upp/installeras/avinstalleras på en dator under en vecka. Otroligt vad mycket skit jag har i datorn som jag garanterat inte använder. En massa spel, program m.m. som bara ligger där och skräpar. Alltså är det Dagens I-landsproblem. Ganska lätt sånt att lösa eftersom du bara installerar bort dem, så är de ur vägen sen. Kanske får sätta fart med det nu?

1 dag kvar innan det blir lugn och ro hemma och typ 12 dagar innan jag fyller 18. Sen sommarlov, ser väl ganska ljust ut framöver. Hoppas juni blir bra, bättre än maj har varit hoppas jag på. Grejade med mitt krypin, blev det en förbättring?
*over and out*

Kommentarer:

1 Diana:

Ett annat problem med nerladdningar är att det ibland följer med så mycket sådant man inte vill ha med o som
bara tar upp en massa plats.
Kram

Kommentera här: