Frida är Skalman.

Idag vet jag inte riktigt vad jag skriver i bloggen eftersom jag är så trött men förhoppningsvis så får ni ut vad min helg handlar om och även om ni inte gör det så lider ni inte av det tror jag. Det är roligt att ni läser i alla fall, trots allt mitt flum och onödigheter.

Filmtajm i fredags med Die Hard som jag totalt pratade sönder och inte fattade ett smack av men de andra tyckte ju att den var bra. Sen sågs det en film med en massa brudar som typ hånglade, den tyckte grabbarna var bra men Sabina och jag bojkottade den totalt. 

Igår var jag i stan och fyndade två klänningar, riktigt nöjd med dem. 49 kronor på Gina Tricot, som hittat. Sen var det en massa mat, disk och film som gällde. Som vanligt. Fast det blev som vanligt alldeles för sent. Jag kom i säng vid halv fyra efter att Johan gjorde ett besök (gästspel som vanligt) och vi satt och snacka. Det var hårt att försöka gå upp sex sen (sova 2 timmar alltså) eftersom jag skulle börja jobba som barnvakt klockan sju. Men men så är det. Ställa upp för kompisar måste man ju göra. 

Jag har smällt i mig en stor, fet pizza och Erik ska sätta på Spiderman 3 som jag redan har sett, den är förövrigt bra, men jag ska snart lägga mig och sova. Ullared väntar imorn och det blir spännande grejer det. Får gå upp vid tre i natt för att duscha och sen åka. Härligt värre. Hoppas det är värt det!.
*over and out*

 

Kommentarer:

1 sara:

jepp, ha så bra i ullared :D

Kommentera här: