Yrväder till snö.

Jag är något trött på snön just nu, inte alls roligt faktiskt att det bara ska snöa hela tiden. Som om inte det räcker så ska det blåsa också, det är ju svinkallt ute burr burr. Så helt enkelt; bort med snön!
Sportlov, jag vet och det ska vara snö på sportlovet men räcker inte snön som finns redan? I och för sig åker jag inte skidor så har jag ingen direkt uppfattning om hur mycket snö det måste vara men det borde räcka nu tycker jag. Bättre med sol och blå himmel, då kan till och med jag njuta av vintern!



Igår var det fredag och sista dagen innan lovet i skolan. Jag hade historieprov och på första delen fick jag 25,5 av 32 så jag är nöjd. Andra delen vet jag inte vad det blev men hoppas på ett rätt bra resultat.
Annars så bjöd jag min familj på after work Glada Killingen i Kil igår, det var min julklapp till dem.
Det var mysigt och riktigt god mat bjöds det också på så en bra avslutning på veckan.
Fredag är en bra film dag med så jag gled över till Johan där Jesper också hängde i soffan så vi kollade på film, softisch, och Frida pratade på och tjatade hål i huvudet på dem som vanligt.

Lördag idag och jag ska till stan med Sara snart, ska bli riktigt trevligt eftersom det var länge som jag träffade lilla Sara. Och sen ikväll ska Anna och jag mysa lite och kolla på film, trevligt trevligt.
Ha en riktigt bra lördag.
*over and out*

Kommentarer:

1 Diana:

Detsamma :)

Kommentera här: