Tråkdag

1. Vad heter du?
Frida Elisabeth Forsling Johansson

2. Är du döpt efter någon?
Nej, tror inte deg

3. Önskar du saker av stjärnorna?
Ja, fast jag tror inte det fungerar

4. När grät du sist?
Nån gång förra veckan

5. Tycker du om din handstil?
Nja, inte direkt

6. Vad kör du förnågot?
CYKEL :D

7. När föddes du?
10/6-89

8. Vilken är din mest pinsamma CD-skiva?
Britney Spears skivorna

9. Om du var en annan person, skulle du då vara vän med dig?
Kanske

10. Skriver du dagbok?
När jag hinner.

11. Brukar du vara glad?
Oftast försöker jag vara det.

12. Vad har du för smeknamn?
Fridolin, Fridus

13. Skulle du hoppa bungee jump?
Jag vill prova!

14. Knyter du upp dina skosnören när du tar av dig skorna?
Oftast gör jag det.

15. Tycker du att du är stark psykiskt & fysiskt?
Fysiskt: hahahahaha..nej, verkligen inte
Psykiskt : jag är väl som alla andra tonåringar

16. Vilken är din favorit glass smak?
CHOKLAD!

17. Sko storlek?
38

18. Röd eller rosa?
Röd

19. Vad gillar du minst med dig själv?
Minst? Kanske min förmåga att prata och avbryta andra

20. Vem saknar du mest?
Mormor

21. Vill du att alla du skickar detta till, skickar tillbaka det till dig?
Eh, det är en lista liksom??

22. Vad har du för underkläder & skor på dig just nu?
Inga skor, inga strumpor, en vit behå och svart trosor

23. Vad lyssnar du på just nu?
Ljudet från VM i friidrott från Osaka. Heja Sverige!

24. Vad är det sista du åt?
Ett tuggummi XD innan dess smörgås och flingor med mjölk

25. Om du var en krita, vilken färg skulle du ha?
Någon färgglad färg

26. Vad är det för väder hos dig?
Strålande sol fast det blåser mycket.

27.Vem pratade du i telefon med sist?
Sabina

28. Vem sms:ade du till sist?
Sandra

29. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Ögonen

30. Tycker du om personen som har skickat detta mail till dig?
Jag tog listan från Helenas blogg, så det är inget mail.

31. Vad är din favorit dricka?
Sprite funkar bra det^^

32. Favorit sport?
Ishockey, känner du till Färjestad?

33. Hårfärg?
Blond

34. Ögonfärg?
Blå

35. Använder du linser?
Jaa

36. Favorit mat?
Wokad mat och all form av kyckling

37. Sista film du såg?
John Tucker must die

38. Favorit dag på hela året?
Shit vad svårt! Måste vara påskhelgen och påskdagen :D

39. Skräckfilm eller lyckliga slut?
Lyckliga slut

40. Sommar eller vinter?
Sommar

41. Kramar eller kyssar?
Beror på med vem men båda två är trevligt

42. Favorit efterrätt?
Höglundagårds jordgubbspaj

43. Vem är mest trolig att svara på detta mail?
Detta är fortfarande inget mail

44. Vem är mest trolig att INTE svara på detta mail?
Se ovan.

45. Hur bor du?
Med familjen (mamma, pappa och två bröder) i en liten villa i Kil.

46. Vilka böcker läser du just nu?
Just nu har jag bokbrist. Ska fixa nya till veckan.

47. Vad finns på din musmatta?
Har ingen musmatta (bärbar dator)

48. Vad såg du på TV igår kväll?
Extreme homemakover

49. Favoritdofter?
Vanilj och choklad

50. Favoritljud?
Naturliga skogsljud är mysigt

51. Rolling Stones eller Beatles?
Beatles tror jag

52. Vart är det längsta du varit hemmifrån?
Lanzarote

53. Är du allergisk mot någonting?
Pollenallergiker

54. Är du kär?
Nej

55. Windows Media Player eller Winamp?
Winamp!

56. Din sämsta ovana?
Jag pratar för mycket!

57. Är/Har du varit kär i en kändis?
Nja, kär och kär. Kan ju säga att Wentworth Miller och Johnny Depp är hetast.

58. Läser du manga?
Nej

59. Är du negativ mot dej själv?
Ja

60. Du har nu gjort 60 frågor, var det kul?
Nja, inte direkt.

Kommentera här: