Veckan har börjat. . .

...och den har börjat bra. Hade i och för sig religionsprov idag men det gick kanonbra. Trodde inte att jag kunde någonting men när jag väl kom dit och satte mig ner vid provet så gick det bra. Det handlade om Hinduism, Jainism och Sikhism. Inte de lättaste religionerna kanske men som sagt var, det gick bra. 

Ikväll vann färjestad sin match mot Linköping med 3-1! Wiiieee, hääärligt ^^ Niskala blev matchhjälte och gjorde två mål.

Helgen var lugn och skön, jobbade på lördagen istället för att festa hehe. Tänk vad duktig jag är. Men pengar är alltid pengar.

Jag sitter just nu och tittar på serien Vanished, på trean, och den är faktiskt ganska bra.
Reklam just nu men snart börjar det säkert igen. Till helgen ska jag på läger, härligt.
Junior och minior läger är det. Skoj som bara den, ska ha lite workshops och grejer. 
Ha en bra kväll!

Kommentera här: