Om tre veckor som susat förbi.

Att jag nu har spenderat tre veckor i New York är helt otroligt. Det har gått helt sanslöst fort. Det är galet hur tiden bara springer ifrån mig. Jag får panik samtidigt som det känns oerhört skönt att det går fort. 
Jag tolkar det som väldigt positivt att dagarna går fort. Jag hinner inte göra speciellt mycket. Jag jobbar och är väldigt trött när jag kommer hem. Det är hårt att jobba efter svensk arbetstid, tydligt att jag vant mig vid slappa Norge.
 
Jag ska försöka få rutiner, lägga mig tidigt och kanske gå upp lite tidigare. Försöka laga mer matlådor så att laga mat inte blir så stort projekt. Jag har påbörjat en lista vad jag vlll göra, jag ska utöka den efterhand. 
 
Jag är inte övertygad om att New York är staden för mig, men den växer. Den är väldigt europeisk fast att den är stor. Ibland lite för stor men det gäller väl att hitta de små kvarteren i de stora. Jag ångrar inte att jag åkt. Det är kul, nytt och spännande och med utmaningar utvecklas vi. Oavsett.
 

Kommentera här: