Imorgon smäller det!


Jag upptäckte nu när jag skulle lägga upp bilder från påsklägret att de ligger på min kraschade hårddisk. Typiskt! Som tur är hade jag några sparade på bloggen men det är långt ifrån alla och de är inte original. Men bättre med lite bilder än inga alls.

Förlusten igår gjorde ont i hjärtat, att inte komma längre än till kvartsfinal känns som något ingen är nöjd med. Tydligen var vi inte bättre än så här, man ska inte skylla på något men domsluten och puckarna ville inte studsa åt vårt håll. Samtidigt tror jag det är en lärdom, man kan inte alltid vara bäst. Ibland är man lite sämre, för att sedan resa sig igen och visa var skåpet ska stå.
Nästa år tar vi dem!

Efter en hel dag på kansliet idag tillsammans med Diana, så ska det bli skönt med lite välbehövlig sömn. Vi kopierade upp 240 häften med 5 sidor i varje plus lite laminering. Det tog tid! Men väl klara så kände vi oss duktiga. Diana skulle vidare till biskopen på middag tillsammans med indianerna och jag skulle möta upp Erik innan han åkte tillbaka till Oslo.Det är kanske tur att jag åker på läger så jag inte kommer ha tid att sakna honom så jättemycket.

Jag ser fram emot imorgon. Vi kommer fira mässa på länk ner till Ecuador på påsknatten och har indianer med oss här plus alla deltagare/ledare. Detta kommer bli fantastiskt skoj!

Kommentarer:

1 mersiha:

fin blogg :) vad gör du då?:)

2 johanna:

Frida... dags att inse att djurgården vinner i år?

Kommentera här: