Jag har fått post.

Jag fick världens sötaste paket idag från Maureene, Dan, Emma och Moa. Världens sötaste text på vykorten och så fick jag en bok. Den skall jag läsa med glädje. Tillsammans med boken och vykorten så var det två teckningar. Jag smälter, de är så söta mot mej! 

"Hej Frida.
Vi hoppas att du har det bra hemma hos dej. Vi badar väldigt mycket i poolen eftersom det är så varmt. Du lan få bada med oss någon gång om du vill. Vi ska börja på dagis om en vecka, och vi längtar efter dej. Därför köpte vi en present till dej. Puss o kram Emma och Moa"
"Hej Frida.
Moa blir lite tårögd när vi pratar om dig och Emma pratar ofta om dej, Gustav och Agneta. Det är Moa som dikterat kortet, om du funderar på hur det är skrivet :)
Hoppas det barnen köpte blir bra. Har du läst den förut får du säga till. Moa & Emma tyckte det var en fin bok, grön (Moas favoritfärg, med en hund (Emmas favoritdjur). och jag kan dessutom intyga att den är mycket bra. Den bästa bok jag läst på länge, men jag läste den på engelska. Hoppas att du f¨r det riktigt bra och lär känna massor av nya intressanta människor. Vi tänker på dig.
Kram Maureene"  

De saknar mej och jag saknar dem.

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

så sött =)

2 Ellinore:

boken är very gooood, vill jag minnas.

3 GonnerUffe:

Det gläder mig att i alla fall någon förstår sig på det mäktiga i ett "El Classicomöte". Nu fattas bara ett medlemsskap i Arsenal Norway och ynnesten att få bläddra i den eminenta publikationen TGP. Filmen din finns i gamla Sverige.

Roligt att du trivs på andra sidan kölen..

4 Frida:

Svar GonnerUffe:

Jag kollade upp medlemsskapet häromdagen och det var bara 175kr för ett år så det är inte helt omöjligt att det blir en liten arsenal-jenta av mej på riktigt ;)

5 Diana.:

Åh kul med post! Riktiga brev är det ändå nått särskild med :)

Kram

6 Idahoo:

Vad fint :)

7 johanna:

I miss you too! Saknade dig redan innan du åkte <3

Kommentera här: