Torget får stå tomt i år.

(Foto; www.thewolfpack.nu)
F?rjestadLasse Anrell: "Jo, en sak: överlägset bäst var ståplatsklacken som var de verkliga hjältarna. När den lätt jästa sittplatspubliken buade försökte de stötta sitt lag. De var klasspelare i 60 minuter."

Jag bockar och bugar för Färjestad, Visst de tog sig inte till final men de har gjort en jädra, underbart bra säsong och all heder till dem för det. De vann serien och gjorde det på ett underbart sätt men det räckte inte hela vägen den här gången. Jag är besviken, ingen tvekan om saken, men samtidigt hyllar jag mina hjältar.
Men vi har ju ett SM-guld redan; det kan varken LHC eller nått annat elitserielag ta ifrån oss.
Tack för det J18 grabbar!
Jag tycker inte det är ett fiasko, att komma till semifinal i ett sm-slutspel är inget fiasko! Man får tycka vad man vill, Färjestad fansen är kräsna men att det är ett fiasko? Nej, absolut inte!

Jag skulle till Linköping, var laddad till 110 % men nu får jag se hockey hemma och plugga imorn istället och titta på affischerna som pryder väggarna i mitt rum och tänka på segern förra året.
Torget får stå tomt i år, inget guldkonfetti och ingen allsång. Men vilken stämning det var på ståplats igår!
Jag älskar ståplats när den är som bäst!! Vem bryr sig att jag lät som världens häxa igår när jag kom hem eller imorse, det är det som är känslor. Det är det som är ishockey; för wolfpack sjunger och älskar alltid!
ALLTID älskar vi vårt lag! Vi kommer igen nästa år med en ännu större krafter och röster!

Gårdagens omognaste;
- kasta flaskor och program på isen, moget sittplats!
- skrika könsord åt domare och andra fans, moget Karlstad, moget!

Kan du inte få nog? Läs; http://www.thewolfpack.nu/index.asp?action=show_article&id=628

*over and out*

Kommentarer:

1 Sandra:

Ja det är bara att ta nya tag. Håller med dig det kan inte vara ett fiasko att vinna serien och ta sig till semi. :) Men å andra sidan håller jag nog med de som säger att det är dags att börja bygga underifrån. Jönssson mfl blir inte yngre och piggare i benen direkt. Men som sagt. Nya tag nästa år. Förhoppningsvis blir det allsång på torget då också! :)

Kommentera här: