Snötäcket har lagt sig över Sverige ännu en gång.

Tänkte att jag kanske skulle skriva en blogg om hur solen lyste och att snön inte vräkte ner men icke, snön faller fortfarande ner mot marken och lägger sig som ett tungt täcke. Jag har i alla fall blivit riktigt mycket bättre, hmm vilken mening, från förkylningen. Är bara lite snuvig nu och hostar inte alls mycket, puh! Vad skönt! 

Jag shoppade lite grann när jag var i stan med Sara i lördags, trevligt det men både Sara och jag insåg att man borde lugna ner sig med shopping. Sen så hade vi folk hemma och det var länge sen jag åt så mycket mat, herre gud vad mätt jag var! Men gott var det.

Igår var jag så svag att jag bara slappade hela dagen, vilade upp mig. Jag spelade the sims i alla fall det var typ det jag orkade med. Men idag är jag piggare igen som sagt och det är riktigt skönt!

GRATTIS ELLINORE PÅ 15 ÅRS DAGEN OCKSÅ!

Ha en riktigt bra måndag, trots snöandet!

Kommentera här: