Grattis!

Framgång föder framgång finns det ett bra ordspråk som heter. Jag tror det ligger mycket i det.
Carros guld ger mersmak. Susanna har en plats i semifinalen på 100meter häck. Thörnblad och Holm är i final, inte oväntat men i alla fall. Motivationen borde gå upp när det går bra för de andra svenskarna också. Så idag hoppas jag på Musse. 3000 meter hinder. Det är värt att gå upp mitt i natten för att se det. Tänk vad häftigt om det blir ett drömlopp och eventuellt en medalj. Maffigt! Friidrotten kommer fortsätta följas med spänning.

Helgen var spännande. PartyFrida var i farten och det var roligt. Ett gäng på fredagen och ett annat på lördagen. Detaljer kring sånt ska man aldrig återge. Ett oskriven regel. Men roligt var det. Tur att mina sms inte kostar pengar, då hade det blivit dyra kvällar.

Idag hittar du mig först i skolan och sen på stiftskansliet på medlemsutbildning och hemside-utbildning. Imorn är det kickoff på stiftskansliet som gäller och sen grillavslutning senare på kvällen. Nu vet ni hur veckostarten ser ut. Om ni skulle fundera på det.
*over and out*

Kommentarer:

1 Diana:

Ja du det blev inga medaljer för dem igår tråkigt nog. Kram

Kommentera här: