Om att veckan har susat förbi.

Som jag trodde gick denna veckan superfort. Imorgon är det redan fredag och då bär det av till Värmland igen. Jag befinner mig i Sunne på PKV (parallell kursverksamhet) mellan fredag-lördag. På lördag åker jag till Sandvikengården för distriktsårsmöte för Svenska kyrkans unga. Det har varit mycket egen studietid den här veckan, mycket arbete med våra projektarbeten i studiegrupperna. Egen studietid är något som är ovanligt på min utbildning, något som är både skönt och slappt men som också lätt kan bli oproduktivt. Jag har nynnat på Påskläger-psalmer under veckan, inte konstigt med tanke på att det inte var längesedan påsk var.

Idag är en sådan dag som har gett mig massa energi. Vi var effektiva med opponering i projektet på förmiddagen, det firades en mysig morgonmässa på Stiftelsen, solen skiner och vi sjöng sommarpsalmer på lunchbönen. Äntligen vår!