Inception.

Efter att jag var i Örebro igår så mötte jag upp Erik för att gå på bio. Vi hade fått tips innan om att hänga med ordentligt redan från början av filmen, det visade sig vara ett nyttigt tips för det gick verkligen undan. Filmen var verkligen bra. Jag som kan tycka att det blir lite för mycket med action ibland gillade denna, det är ett gott betyg. Erik var också nöjd, det är ett ännu bättre betyg. Leonardo di Caprio är både snygg och väldigt duktig på det han gör.


Regnet öste ner även i Örebro, jag hade valt fel skor och blev verkligen blöt. Hann torka efter bussresan mot Karlstad igen men väl där regnade om inte ännu mer. Det gick inga bussar när bion var slut, eftersom det var torsdag och ingen nattrafik, så vi fick gå hem och jag blev blöt igen. Även om en promenad till Wåxnäs inte är så långt egentligen, men igår så kändes det väldigt långt. Det slutade med att jag tog av mig skorna, det var lika bra. Lättare att gå och jag var ju redan dyblöt. Det var då jag insåg att vi borde tagit en taxi, smart att inte komma på det innan. Jaja, hem kom vi och vad gör man inte för kärleken.

Kommentarer:

1 Sarah:

Jaha, den tror jag är rätt rolig att plugga till! Vi har en Folkhögskola ca 2 mil utanför stan där man kan läsa till det.

Själv hoppas jag på att jag kommer in till utbildningen jag sökte då jag bara sökte en på distans, Socialpedagog :)

Kommentera här: