För vad vore inte en resa till The Royal Empire.

Det är planerat att min kör ska åka på resa till en huvudstad på de brittiska öarna i juni. Det passar sig så dåligt att det antagligen blir mellan den 10-14. Då har jag en bror som tar studenten, en bror som slutar nian och en vän som diakonvigs. Åh, tänk så mycket jag vill kunna dela på mig. Mamma har sagt att Erik och Gustav inte bryr sig något om att de går ur. De är inte de personerna som vill ha massa uppmärksamhet. Men jag tänker inte missa Dianas diakonvigning, så är det bara.

MEN just nu har Ryainair massa billiga flygbiljetter, och jag har nu hittat biljetter för 156 kronor tur och retur för två personer. Någon som vill med? Det behövs inte mycket övertalning, det kan jag lova. Jag kan packa väskan åt dig om du tycker det är för jobbigt.

Kommentarer:

1 Diana:

TACK! Det skulle ha varit 12-15 mars för då hade jag hängt på....men jag har tenta den 11 så den kan jag inte missa...buuuhhuuuu annnars hade jag gärna åkt, hihi!

2 Mamma:

Jag kan inte heller, åker till Stockholm med pappa den 13;e. Annars hade jag hängt på!!

Kommentera här: