But if you don't have a home you can buy one there.

Igår var jag och Erik riktigt produktiva. På morgonen blev vi väckta av att våra hyresvärdar äntligen kom med vårt kombiskåp, så nu har vi en frys inne och inte bara kyla på balkongen att hålla saker frysta med. Vi kom då på att det vore roligt med en tur till Ikea och vi kom därifrån med bl.a. en hylla och en liten fåtölj.

Operation städ- och ommöblering startades sedan när vi kom hem. Efter 2 timmar var vi färdiga med att flytta kylskåp, montera möblera, flytta hyllor och städa. Team-work! Vi tyckte då att vi förtjänade ett resturant-besök och vi gick och åt mongolisk buffé, mycket gott!
Tänk sicken bra lördag det blev!

Kommentarer:

1 alexandra:

fin blogg! titta gärna in min :)

2 Diana:

Mumsigt!

3 Viktor:

Åh, låter riktigt bra!

4 Ana:

Mysigt värre! Vart har du fått överskriften till detta inlägget ifrån? jag känner igen det från en låt an en snubbe från USA som gjort om Ikea, jag gjorde en musikvideo med den låten på gymnasiet :) Men det är ingen känd låt så jag blev så fundersam om du också hört den...

Det är kul att de döper det till mongolisk buffé när det egentligen inte är sån mat de äter där:) I Karlstad finns det ju en mongolisk restaurang och när våra vänner från Mongoliet var här åt de där med Janne och Lena och då sa de att det var verkligen inte Mongolisk mat, undrar hur "svenska" restauranger ser ut i världen ;)

Kommentera här: