Live från Sandvikengården.

Jag älskar trådlöst internet på lägergårdar mitt i skogen. Att kunna kolla facebook mitt ute i skogen, vilken lycka! Dock är min skogstur snart slut. Efter en halv helg med en distriktsstyrelse och valberedning kommer jag få med mej massa nya tankar hem. På styrelsefolk och organisation överhuvudtaget. Alla är viktiga och alla ska få lov att ta plats. Som jag skickade i ett mail förut. "Du kan, du vill, du vågar. Intresse är alltid starten till något och det man inte kan, lär man sig!"

Snart blir det hemresa och då får vi se vad som sker sen. Är sliten så blir nog lugnt. Pratade med mamma förut och hon hade softat hela dagen. Och jag känner att efter en full arbetsvecka, plus sjukdom, plus valberedningsdygn så är man mör i både kropp och själ. Så Johan, lite singstar och saft känns som en skön avslutning. Inte banga nu, det tycker jag inte.

Sen imorgon kväll blir det hemfärd till Norge igen för ny arbetsplats på måndag med nya utmaningar. Allt går så fort så inte lätt att hinna med ibland men det är nog då jag trivs som bäst, oftast.
Förövrigt, vi ses väl på årsmötet 24-26 april?

Kommentarer:

1 D:

När kommer du hem så vi kan ses, på rikigt :P kram

Kommentera här: