Äntligen fredag.

Jag tänkte börja med att ursäkta min bloggtorka men sen ändrade jag mej. Inte mitt fel att jag inte har internet till min dator. Eller jo, egentligen är det mitt fel för att jag inte tjatar nog för att få det fixat eller tar tag i problemet själv och köper en router. Men jag skyller på att min ena inneboende är dryg och så envis att han vill fixa det själv.

Nyss lagade jag mat, blev en kycklinggryta med squash. Gott. Och jag har lyckats att bara glömma lunch en dag till jobbet denna vecka, och då blev det brödskivor tillsammans med de andra men resten av veckan har jag gjort goda sallader. Mums. Dessutom har jag minskat mitt intyg av kolhydrater avsevärt och det känns bra. Riktigt bra faktiskt.

Funderar på om jag ska ta mej en tur till maxi nu för att handla för helgen. Men känns mer lockande att fortsätta drinken jag gjort och sätta på ett one tree hill avsnitt till och bara njuta av att det är fredag. För det behövs en helg efter denna intensiva jobbvecka.

Kommentarer:

1 johanna:

Kram på dig :)

Kommentera här: