And later on it's goodnight-time.

Fy fan vad förbannad jag är på mej själv. Precis innan jag skulle gå till t-banan för att ta den till stan och kören skulle jag ta på mej lite parfym. Jag tappar flaskan i golvet och hela går sönder. Parfym doft och glas överallt. Fan. Den som jag fick av mamma och pappa i julklapp. Precis en månad använd och max en sjundedel av den var använd. Fan. Ska man behöva vänta tills min födelsedag innan jag får en ny nu eller. Fast jag ska nog ta mej råd att köpa en ny, men det svider.

Jag missade kören förra veckan pga sjukdom så jag blev glad när jag kunde gå dit och sjunga massa mamma mia låtar. Vi har fått dem på svenska i en riktigt bra version och det är skoj. Att man har en Åsa som piggar upp gör det hela bättre. Vi har så himla roligt på måndagskvällarna. En av veckans höjdpunkter, helt klart!

Nu ska jag återvända till Egils australiensiska besök Cloe. It's nice training my english skills.

Kommentarer:

1 Diana:

Jag saknar dig, och hatar pkv jag ska på som gör att jag missar jump kraaaaam

Kommentera här: