Utmanad av Diana.

Nämn något som gjorde dig glad igår: att solen lyste på fin vit snö

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: städade

Det sista du sa högt: varsågod

Det senaste någon sa till dig: ska du ha dammsugaren?

Vad har du druckit idag: vatten

Vad var det senaste du åt: en godisbit

Vad var det senaste du köpte: godis

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: kallt, en massa snö och sol

Godaste glassmaken: choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske

Sover du tungt: ja

Drömmer du mardrömmar: ibland

Trivs du med ditt jobb: absolut!

Favoritklädsel: jeanskjol, leggings och en fin tunika

Favoritlåt just nu: det spelas massa Melissa Horn just nu

Vad ser du om du tittar till höger: mina nyinköpta paket tvättmedel

Vad gör dig glad just nu: att jag orkade ta tag i städningen

Vad ska du göra härnäst: gå en promenad till frisören och äntligen klippa mig

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Humör just nu: normalt

Favoritgodis: choklad

Kläder just nu: jeans, kofta, linne.

Sommarplaner: inga alls just nu, det kommer nog längre fram

Hur många kuddar sover du med: 3 i Sverige, 5 i Norge

Spelar du något instrument: nja, blåser väl lite i tvärflöjten och klinkar lite på pianot

Morgon eller nattmänniska: natt

Vad är viktigast för dig: att jag får vara nära mina kära och må bra

Är du kittlig: Jaa!

Snarkar du: Nej.

Stjärntecken: tvilling

Äckligaste insekten: harkranken

Längtar du mest efter just nu: nyårsafton imorgon

Kommentera här: