Sol, vind och vatten.

Ikväll blir det till att landa på svensk mark igen. Årsmöte väntar i Årjäng och sen förväntar Erik sig att jag ska hjälpa honom att flytta med lite grejer hit. Han får nog smöra lite till med typ choklad, då är jag nog inte omöjlig. Innan dess är det denna ständiga matfråga och idag tänker jag vara lat och tjock. Detta är lika med fet mat ute i solen vid stationen.

Jag gick hem längs älven idag i solens sken. Efter några timmar ute på dagis så ville jag ha en stund till och tog inte t-banan hela vägen hem. Igår blev det dock mer sol för då var det cirka fem timmar ute med barnen. Annars har jag blivit drabbad av diverse pappersarbete och möten denna vecka. Men har fått lite färg i ansiktet i alla fall. Känns så skönt att kunna vara ute på arbetstid, men det märks att solen sliter på en. Jag somnar nästan alltid på t-banan hem. Troligare att jag somnar när jag åker hem än när jag åker dit tidigt, och ändå är jag väldigt morgontrött.

Sol hela helgen har de sagt. Spelar egentligen inte någon jättestor roll för årsmötet blir väl mest inne, hoppas det finns möjligthet att i alla fall äta lunch ute. Vore najs.

Koseklem og kos dere ute i solen!

Kommentarer:

1 Ana:

Hej hej :) Som du kanske läst går högvakterna på högvarv! Vi är ute hela tiden och det blir jättevarmt på hästryggen! Hoppas det blir sol på valborg bara, inte så vanligt:)

Kommentera här: