Tyck synd om mej!

Jag var tvungen att göra personlighets testet som Johanna hade hittat. Det var en himla massa frågor och ibland är det svårt att veta hur man egentligen är eller tycker om olika saker. Inte vet jag om det stämmer. En del stämmer bra och annat lite mindre. Jag ogillar inte allt teoriskt. Men nya upplevelser tackar jag inte nej till!

Fridas personlighetstyp:

Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.

Karriärer som skulle kunna passa Frida:

Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.

Nu ska jag kurera mej mer i soffan med massa vindruvor och en cola light. Det är jag värd när jag är så förkyld att jag knappt kan äta eller dricker eftersom nässpray inte ens fungerar. Mera alvedon, ja tack! Men jag gläder mej såklart till att Ida och Johanna kommer till veckan för att söka jobb i Oslo, förhoppningsvis kan de sova lite hos mej! Och sen kommer Sandra till nästa helg. Alltså, det kommer bli så bra. Banne mej att förkylningen har släppt då annars kanske man går ner några kilo pga matbrist. Vore en bra idé fast inte på det sättet. Eller? Nej, åter till vindruvorna.

Kommentarer:

1 johanna:

Sällskapsperson som älskar att roa sig - det låter som du

Krya på dig :)

2 Diana:

När jag gjorde det där testet så skulle jag bli skådis, jag som skådis ha vilken grej med tanke på hur mkt jag ogillar att spela med i drama och att klä ut mig.

Kram

Kommentera här: