Jag bär det med mej.

Franska redovisning imorn plus filosofiprov. Det skall jag väl klara. Om jag bara hade hittat mina papper så hade det nog gått ännu bättre. Franska uppsatsen är helt väck. Paniken är nära måste jag säga. Min energi är slut. Mitt allt är slut. På söndag ska jag åka till Norge för första gången och kolla läget. Ser inte ens fram emot det längre. I början av veckan fanns det massa energi, var tog den vägen? Konfirmanddagen genomfördes idag med uställning och försäljning. Visst gick det bra och var kul, men jag har inte det där extra krutet som behövs. Har tappat det på vägen. Men nu jädrar gäller det sista dagarna här sen blir det du och jag i London Sandra!

Jag blir sentimental också när jag tänker på dessa år. Visst spreds vi lite efter högstadiet men inte så mycket, man hittade nytt folk. Det gör jag säkert efter gymnasiet också men det känns som att man kommer tappa jättemånga. Utom de man har väldigt tajt. Appropå vännerna så kommer här ett litet mingel med vad jag saknar och kommer längta tillbaka till. Alla andra har redan gjort det och jag vill inte va sämre! Sen finns det andra man har träffat och kommit underfund med att de betyder mycket. Skolan är ju en liten del av allt. Men ni andra ger otroligt mycket omtanke ni med. Jag har upplevt så mycket och sparar allt i hjärtat. Ni ska veta det!

Kommentarer:

1 Idaho:

Åh, jag älskar bilden från Europaresan när alla plutar med munnarna!!



Fan vad sorgligt det bliv nu...

2 Anonym:

Jag älskar också den!

Kommentera här: