Normal tisdag

En finare vårstad får man leta efter. Stockholm i solsken en fredag och lördag är riktigt härligt. Att sedan bli bortskämd och bo på lyxhotell är inte fel det heller. En liten tripp till stockholm är en riktigt trevlig sak. Att dessutom få ha fina kläder, dricka champagne och mingla är ju en liten bonus kanske. Tack C!

Skolan sitter jag i nu. Började dagen med bussåkning 06.40. Tidigt som busen men det var fint väder vilket betyder att det var relativt lätt att gå upp. Klockan 08.00 skrev jag mitt första prov för dagen. Hoppas att eventuellt kunna göra ett matteprov senare men det är tveksamt. Satsar på att göra det till måndag istället. Inte många dagar kvar nu och paniken över de prov som är kvar är obeskrivande stor. Tur att man har support som stöder en. Jag måste ut i solen en sväng idag känner jag. Samla energi och plugga lite. Kan behövas nu. Längtar till Studenten, London, Arvikafestivalen och Norge. Det kommer bli en höjdar-sommar.


Uppdatering, 15.29
Jag klarade filosofiprovet, fick godkänt. Och klarade alla proven förra veckan vilket gör att jag bara har 2x matteprov, franska muntligt och ett filosofiprov kvar. Sen tar jag sommarlov! Jag är så glad nu så jag går till konsum innan tåget och firar med något gott. Lyx i vardagen liksom.

Kommentera här: