25 dagar kvar

Idag insåg jag att det inte är länge kvar innan jag flyttar. Jag sa upp mej från mitt jobb som kontaktperson häromdagen och jag blir avskriven där den 30 juli. Fyra gånger till ska jag träffa henne innan det är slut. Norstat jobbet ska jag säga upp mej från snart, eftersom det antagligen inte är någon uppsägningstid alls där så blir inte det några problem heller.

Ett mail ska skickas till Norge för att undersöka hur mycket saker i köksväg jag behöver ha med mej. Tänk bestick, slevar och liknande saker. Jag har allt sånt. Frågan är bara hur mycket som ska med. Ett decilitermått hit eller dit kan spela stor roll om jag vill baka.

Nervositeten sitter som en liten dammråtta och vakar över mej. Det ska bli jätteroligt att göra något annat. Se något annat och kunna upptäcka var jag själv står i steget att flytta. Har ju velat det länge nu men inte kunnat. Jag vill testa hur bra jag klarar av det. Det är nervöst också för att jag lämnar så mycket hemma. Men förhoppningsvis blir kontakten inga problem, mitt fria bredband underlättar nog en hel del. Och det är ju faktiskt inte bara jag som flyttar. Sara ska till Tyskland och Johanna till Spanien. Vi kan nog förstå varandras oro tror jag. Men också den förväntan som finns.

Nu ska jag istället gå och packa inför Arvika som för mej börjar på måndag och slutar måndag nästa vecka. En vecka i tält. Bara det är spännande. Men ser framemot det. Jag vill få något vettigt att göra och nu kommer en vecka full av just det. Arvika 08 - här kommer jag.

Kommentarer:

1 johanna:

Det kommer gå jätte bra med allt tror jag! Själv letar jag boende och det kan bli problem att dra med sig en massa bestick, dator osv. ända till spanien.



Arvika veckan kommer bli tuff men använd den även med att tänka igenom saker, slappna av och bara flyt med :)

ses imorgon <3

2 johanna:

WHOOT vad mycket du har med :P

Kommentera här: