Live från Sandviken

Glada, härliga Sandvikengården. Jag är trött, har huvudvärk och ingen vidare energi alls men lite försöker man hålla stämningen uppe i alla fall. Ledarutbildning och det finns hopp för dig är vad jag pysslar med den här helgen. Imorgon bär det iväg hem igen och ska ladda inför den kommande veckan och framför allt inför indien. Kan berätta för er lite om känslan i magen just nu, måste säga att den tyvärr inte är särskilt positiv. Jag vill åka, det är klart jag vill, men just nu är det så mycket annat som snurrar i huvudet att jag inte vet vad jag ska tycka eller tänka direkt. En massa, massa i skolan. En massa inom kyrkan. En massa annat. Jag ska nog reda upp mitt liv lite när jag kommer hem. Mycket filosofiskt tänkande blev det nu men förhoppningsvis så blir det någon ordning på det. Jag önskar er en bra lördagkväll.

Kommentera här: