Allmän onsdag

Lov är till för att slappa på men ändå har man varit tvungen att räkna en massa idag. Sen försökte jag ta tag i psykologin också och jag började med den. Ett litet steg i rätt riktning. Jag besökte för första gången tjejen som jag ska vara kontaktperson till idag. En jättepigg och glad tjej var det så jag tror det här kommer gå jättebra. Det känns skönt eftersom man ändå har oroat sej lite över vad som skulle hända, hur hon skulle vara och sådant men nu är jag tacksam.

Det var en månad sen jag spelade innebandy också och OMG(!) vad det märktes. Det var grymt roligt men jisses vad jag inte orkade springa, missade bollen mer än vanligt och ja, sköt (om möjligt) mer utanför. Men det var grymt roligt i alla fall och eftersom jag alltid är dålig så blir det ingen skillnad. Tur det för annars hade man ju blivit besviken.
 
Jag har plöjt igenom några vänner avsnitt nu efter bandyn och tänkte ta några till, eller om jag hamnar framför Fantastic Four istället. Får se vilket som lockar mest. En pepsi-max flaska inhandlades på Pekås förut så kan ju mysa med det och lite naturgodis. Mumma!

Kommentarer:

1 Sabina:

naturgodis eller? när dom hade 3.90 :P puckofrida! men det är gott att ha dig tillbaka med alla dina inlägg! ;)

2 Frida:

Sabina: Jag köpte där, en massa chokladdoppade russin haha XD

Kommentera här: