Söndag=slappa

Herregud vilken slapp dag jag har idag. Slutade jobba imorse efter att föräldrarna kommit hem. Jag har sett på massa film under hela helgen faktiskt. I fredagskväll var det Kung Fu Panda som gäller. Den var roligt även andra gången man ser den, typiskt disneyfilm men då brukar jag ju också gilla dem.

Igår kväll såg jag Pearl Harbor på tvn. Den är precis lika bra varenda gång man ser den. Under dagen idag har jag sett Amelie från Montmartre, så underbart mysig film, och sen såg jag What happens in Vegas. Eftersom jag gillar Ashton Kutcher så tyckte jag den var bra. Typiskt amerikansk film men även med lite twistar.

Idag behöver man inte ens ha dåligt samvete för att ha filmdag eftersom det har regnet en hel del. Ikväll ska jag se Bourne Ultimatium, action/thriller på kvällskvisten med smörgås blir nog en bra avslutning på helgen. 

Kommentarer:

1 Frida:

Vad härligt med en massa film! Nu blev jag faktiskt sugen på att se Amelie. Blir nog kvällens nöje. :)

2 johanna:

alltså what happens in vegas är den bästa filmen som finns!! OCH DU, SNART SKA VI SE LASSE! :O :D

Kommentera här: