Inget epa-möte men väl Skur

Årsmötet i Åmål närmar sej, ikväll är det dags. Jag åker från Karlstad i eftermiddag med Sandra efter att ha packat stiftsbilen. Jag hoppas på ett intressant årsmöte. Som vanligt så brukar SKUR få fram många tankar och förhoppningsvis engagera några nya själar. Detta blir ett årsmöte som handlar om lite sorg för min del. Efter 4år i styrelsen är det dags att tacka för mej för denna gången, man kan ju komma tillbaka. Och efter 1år som verksamhetsledare känner jag att jag har utvecklats och lärt mej en hel del. Sandra och jag har arbetat bra som kollegor. Flamman finns kvar men det är dags att lämna ifrån sej stafettpinnen. En ny styrelse, nya fräscha ögon och nya tankar. Demokratin flödar vidare. Svenska Kyrkans Ungas Rådslag hälsar er välkomna. Vi ses ikväll!
Och sen slipper ni mej inte, för jag kommer allt på Camp.

Kommentarer:

1 Sandra:

Nej det evrkar bli svårt att bli av med dig! ;) Vi måste ju planera mässan också! :) Nästa vecka kanske? Kram

Kommentera här: