Ännu en helg

Tänk vad teve-spel kan underhålla två människor. Sabina och Lars har kört ett x antal supermario banor nu med racing spelet Mario-cart. Jag hinner göra en massa vettigt i lägenheten under tiden. Alltså jag hade kunnat gjort det om jag hade velat. Men nu finns det ingen lust till det. Inte för att det finns nått att städa heller. Jag vill nog komma fram till att det är lika bra att ligga i soffan och skriva en blogg.

I fredags var jag hemma hos Malin, jättemysigt firade jag och sex andra hennes födelsedag. Vi åt jättegod mat, sjöng singstar och tittade på Idol. En riktigt bra fredag. Grattis igen Malin! Fredag var en studiedag för mig. En massa hemstudier väntar mig ikväll efter innebandyn när jag kommer till Kil igen. Tråkigt men sånt som måste göras. Jag kan ju inte tappa allting sista året. Även om det bär lite åt det hållet.

Wolfpack's kickoff i Löfbergs Lila var det igår som gällde. Jag minglade med Jönsson, Prestberg, Heino och alla andra coola Färjestad spelare. Jag dregglade lite över hejarklacks Niklaz och ja. Allt kändes som vanligt. Snart, snart drar hockeyn igång igen och jag längtar!
*over and out*

Kommentarer:

1 Sandra:

Kul med snygga hockeyspelare..:)
Vi ses på onsdag! Kram

2 Diana:

Nice med upptakt för färjestad. Jag känner mig delad i år. För jag håller nog eg mer på SSK. Haha.
Kram

3 Frida:

Sandra
Ja det är alltid trevligt med snygga hockeyspelare ;)
Diana
Då hoppas jag för din skull att det går bra för dem, kanske får hoppa över till dem om det skiter sig för Färjestad haha ;)

Kommentera här: