Det var värt väntan!

Idag du. Idag var det dags. Det jag längtat efter från början på sommaren. Säsongsstarten av Prison Break. Uppspelt som tusan sprang jag ner i källarn till min brors rum efter Ku. Och då ser jag de första scenerna ur programmet. Förväntningen var på topp! Och jag blev inte besviken. Intriger, svett, tårar, underbart spännande cliffhangers och såklart mycket av hetingarna. Och denna cliffhangern i slutet i väntan på nästa vecka, ärligt vad spännande det blir. Jag har alltid sagt att man inte ska göra fler säsonger av en serie. Man får göra högst två för sen blir det ofta uttjatat (LOST som exempel) men om Prison Break fortsätter så här kan det bara gå på ett sätt.

Annars har det varit full fart idag. Skola, möte om Stuk (innebandyturnering i med sku) och sen Ku där det var innebandyfeber. Tänk att ett arrangemang som innebandy kan locka så många. Häftigt! *over and out*

Kommentarer:

1 Diana:

Jadu hoppas STUK blir bra i år med, jag missar detta arrangemang i år eftersom jag då är i Indien. Hade gärna varit med och kämpat :)
Kramar

Kommentera här: