Helg.

Jag hämtar inspiration från Ellinores blogg idag. Helger går otroligt fort, det har jag också skrivit förut men det stämmer verkligen.

I fredags efter övernattning åkte jag och jobba med Anna fram till åtta. Då följde jag med henne runt i stan, vi besökte McDonalds bland annat och träffade Sandra och hennes kompis. Full fart på McDonalds med alla ungdomar som antingen skulle vara skötsamma på en bio eller ut och göra dumheter. Jag begav mej till Sabina efter att ha önskat Sandra och Anna en trevlig kväll. I Binas lägenhet var det full fart och en massa SKU-are. Sandra, Jocke, Andreas, Therese, Björn och sen vanligt folk i stil med Lars och Johanna. Vi gick ut och där träffade jag Sandra och Anna igen, och förövrigt kan jag säga att jävlar vad det märktes att det var löningshelg. Det var folk i princip överallt. KAOS!

I lördags var det först styrelsemöte vid 10, som blev till ett möte med minnesanteckningar för återigen var vi inte beslutsmässiga. Det är verkligen skittråkigt när man anstränger sig och förbereder ett möte och sen inte får genomföra det. Eller när vi inte kan ta viktiga beslut för att vi inte är tillräckligt många. Så hela styrelsen borde skärpa sig riktigt ordentligt! Sedan åkte jag med Sabina, Johanna och Björn för att skjutsa hem Björn. Vi smet in på Säffles McDonalds, jag vet två dagar i rad, och sen bar det iväg hem. Problemet var bara att mina bussar och tåg hade gått och ringde till pappa som såg på hockey och tog sig en grogg. Så gick det med den skjutsen så min gammelmorbror kom och hämtade mig till slut. Puh! Johan smsade om jag skulle med till stan och festa där och efter att vi övervägde det ett tag så kom vi fram till att vi skulle göra det. Sen kom jag hem halv fyra morgonen efter så det måste väl varit ett tecken på att det var roligt?

Söndagen innebar slappa och sen avsluta med barnvaktsjobb på kvällen hos Maureene med Emma och Moa. Frågan är hur många blondiner det krävs för att sätta på en spis för igår krävdes det en blondin och en blondin mamma men till slut så gick det efter många om och men.
*over and out*

Kommentarer:

1 Diana:

Låter som en hel nice helg :)
Hoppas veckan blir bra.
Kramar

Kommentera här: