Värre kunde det vara.

Imorn, imorn, imorn. Lite patetiskt att jag ser mer framemot att familjen åker bort än att fylla 18. 18 borde ju vara en mycket större grej än att vara ensam hemma men jag känner att jag behöver det mycket mer. Fast om jag får tråkigt så kan du vara beredd på att det kanske kommer ett telefonsamtal, be awared of Frida.
Jag ska baka en massa bullar medan de är borta och laga en massa god mat, mumsfilibaba säger jag bara. En massa goda saker som mina kräsna bröder aldrig skulle få för sig att äta.

Fick reda på idag att jag fick MVG- på uppsatsen i engelska, en mycket glad överraskning eftersom jag tänkte att det inte alls gick så bra. Jag diskuterade mej igenom det med hjälp av tåg (du vet, tuff tuff när tåget går, nått i stil med det) men det gick ju bra i alla fall. Snart har jag franskaprov och alldeles nyss hade jag engelskt grammatikprov, det gick bra eftersom det var ritkigt lätt för en gångs skull. Franskan är det nog lite värre med men jag får väl ge det en chans i alla fall.

Ryggvärken sitter i svanskotan, fy bubblan vad det inte är skönt. Suttit på kuddar och försökte sitta rakt för att inte känna smärtan som ilar. Beklagade mej för mamma imorse men då fick jag inget medlidande för fem öre. Är det inte det föräldrar är till för? "Tänk på de som har ont jämt", jaja synd om dem men kan inte jag få klaga lite ibland jag också? Tur att det finns bloggar för sånt hihi.

Laddar inför helgen också. Jag ska städa huset, köpa mat och greja fint och mysigt. Brudarna kommer och grillar med mej, wiie så skojsigt. Så hoppas på sol, sol, sol och värme så vi kan sitta ute och mysa på altanen. På sommaren lever livet!

*over and out*

Kommentarer:

1 Sandra:

Ja, solen har ju lyst med sin frånvaro de senaste dagarna.. (notera det mkt dåliga skämtet ;))Hoppas du får en trevlig helg!

2 Anonym:

Låter som om du kommer få en trevlig helg. Ja sol är då verkligen välkomnat denna helg. Längtar efter det som bara den...hehe. Och snart är det sommarlov! Äntligen. När får du sommarlov??

3 Frida:

Tack det värmer :)
Jag gör sista dagen i skolan 13:e tror jag wiie hehe

Kommentera här: