Kom igen grabbar, ikväll gäller det!

Vinna eller försvinna? Idag är det dagen då det gäller, matchen som är viktigast på hela säsongen!
Jag sitter just nu och ser om det finns biljetter kvar till matchen. Datorn laddar ovanligt drygt i skolan idag. OJ! Det fanns det ju. Klick, klick, klick.. så. Nu har Frida bokat en ståplats biljett till matchen. Hämtas senast klockan fyra idag... hm.. frida kommer hem från skolan fyra.. hm.. hm.. jodå det fungerar nog i alla fall. Allt för denna hockey, nästan i alla fall.

Ursäkta mitt flummiga inlägg men är så inne i mina hockeytankar att jag inte kan tänka på nånting annat just nu. Så frånvaro meddelandet blinkar i pannan om du inte diskuterar kvällens match med mig XD

*over and out*

Kommentarer:

1 Anonym:

Hejahejaheja! Jappnu gäller det hoppas det går vägen men jag är inte så säker på det men jag håller mina tummar :)
Ses om en vecka!
Kram

Kommentera här: