Det finns inte en extra resväska till mig?

Tankarna går tillbaka till min resa med skolan i april. Tänk att det var så länge sen som två månader jag var ute på mitt äventyr. Tågluffningen som jag sent kommer glömma. Paris, Genève, Bryssel, Strasbourg. Åh, vad det var häftigt. Men till vintern är det ju Indien som gäller och det tror jag blir ännu häftigare! 

Idag åker Anna, Clara, Frida, Johanna, Emil, Anna, Robin, Johan, Kamilla, Andrea och resten av alla paradorkester människor mot Frankrike. Blir tyst i luren utan min Anna ska ni veta. Men jag hoppas att ni får det riktigt underbart därnere. Ta  mycket kort så jag får se, som du min rödluva sa till mig. Jag  styr upp Kil om ni sköter er nere i det baguetteätande-landet, vill säga. 

Bli blöt, förvirrad och tappa skor, visst låter det roligt? Det är typ det jag ska göra ikväll, förhoppningsvis så slipper jag skorna. Roligt ska vi brudar ha eftersom jag missade kusten äventyret så tar jag igen det ikväll. Ha en riktigt skön och solig helg vänner!
*over and out*

Kommentarer:

1 Diana:

Hoppas ni hade en trevlig kväll!
KRAM

2 Frida:

En Frida, och en till Frida.. Frida rules...
=)

Kommentera här: