Blåmärkes-bruden

Så det kan gå, aj aj aj...aj aj aj... (nynnar på den kända hejarramsan som jag inte riktigt kan skriva bara i ord utan att nynna med). Här kommer blåmärkes-bruden som är med i blåmärkes-klubben.
Det ni är inte fy skam det, inte alla som har det att skryta med..eller hur?
För er som inte vet, vilket jag tror är rätt många, så är blåmärkes-klubben det gäng som lirar bandy i kyrkan på söndagar och nu även på onsdagar. Kommer du dit så räkna med att få ett blåmärke, det är den allför bistra sanningen! Bollar hit och bollar dit. Fridas klubba där och fridas klubba här.

Grattis min far på födelsedagen!
Eftersom vi i vår familj har insett att man inte behöver
fira alla födelsedagar stenhårt när man börjar komma uppåt åren så slapp jag köpa ett paket åt honom. Men en jordgubbstårta var jag faktiskt så snäll att jag bakade åt honom, för lite firande bör det allt vara. Farmor kom hit också och gav blommor, det bör sägas att de var väldigt fina, och så myste vi lite med fika.

En glad överraskning idag var att jag träffade Sandra på bussen till stan, var i stan och bowlade idag med skolan för vi hade en lite friluftsdag, och det var ju jättetrevligt. Tur att man får träffa Sandra ibland.

Historia blir det till att läsa lite nu eftersom jag har ett enormt, som vanligt, historiaprov på fredag.
Imorn ska jag på musikal på Sannerudsskolan i alla fall, trevligt trevligt. Hoppas den är bra.
*over and out*

Kommentarer:

1 diana:

Var glad att min bror inte är för han skjuter alltid prick på sina medspelare genom att skjuta så hårt han kan...Kram

2 Sandra:

Gud så gott med tårta! Men det kan inte vara det lättaste att hitta goda jordgubbar mitt i vintern! Kram

Kommentera här: