Ingen seger utan raketer.

Vi är bäst och det vet vi om...
Färjestad klacken missade nog innebörden att ramsan är till för att håna den andra klacken men men det funka säkert med den verianten också. Annars tycker jag att vi är bäst och det vet ni om känns bättre, men men alla tycker ju olika. 13.00 gick färjestadssupporter buss från Rud och ner till linköping. Tjocka gubbar med pilsner-bagar och barn med sina mammor och smörgåspaket Och jag måste säga att blanda drinkar i en pepsiburkpå en åkande buss kanske inte är det mest lyckade jag har gjort. Men vad gör man inte för att partaja lite på en fredag. Men senare efter ett Mcdonalds besök så blev det mer ordning med muggar.

Sabina och jag glada i hågen tänkte utforska barerna efter att färjestads slagit in några mål i första perioden, men kära läsare. Tror ni det går? Nej, för Linköpings arena har 20års gräns i alla sina barer. Så där fick vi gå och hämta ett glas med vatten! På en fredag! Vi kompenserade vårt vatten med att skrika som bara den på våra grabbar. Och skam den som ger sig. Färjestad sprutar in fler mål, heino håller låga siffor och vi åker därifrån med 6-3. Riktigt trevligt måste jag säga.

Så på tal om ingen seger utan raketer så var det så fränt när vi efter att ha vunnit matchen kommer ut och ska gå till bussen och vi då ser världens fyrverkeri. Antingen var LHC glada att vi åkte eller så hade FBK lite suprises i bakfickan. S och jag hann tjata en massa i bussen på vägen hem och hade trevligt. Tack för segern den var bra..eller nått..

*over and out*

Kommentera här: