Right in action!

Nu är jag det som så fint heter; right in action. Jag sitter i Genève på mitt vandrarhem sista kvällen. Resan har hittills gått bra med lite incidenter som det i och för sig ska vara. (Jag har till och med å, ä och ö bokstäverna här så det är riktigt rockigt)

Jag har världens bästa väder och har blivit lite brunfärgad, eller röd om man så vill. Men det känns jätteskönt när man vet att vädret hemma inte är det bästa! Skadeglada-frida minnen läggs på hennes ansikte. Geneve idag som sagt var men imorn är det frankrike och Strasbourg/Saverne som gäller. Riktigt spännande det med. En sak är säker; jag över min franska ordentligt när jag är här nere! Fast man förstår mer än vad man kan svara men ändå.

Hoppas alla har det bra där hemma, tiden rinner iväg vid datorn..
Men sol, sol, sol säger jag bara.
Puss och kram till er gullungar!

Kommentarer:

1 Johan:

oj oj oj va sol d e här då.. ;) man får vara inne för att inte torka bort helt.. ;P ha d gött... haha

2 Frida:

Haha den var bra. Sol ja, haha ;P
Har bara sol jag :D

Kommentera här: